07 december 2010

På tåget hemåt

Bjussar på ett ego pic från marocco
Bara för att jag har fixat hår
Vilket jag inte kommer kunna göra på ett tag... hehe (h)

Åkte precis från Malmö.. och fick jätte gulliga samtal hit och dit !
Nu är jag helt taggad och överlycklig.. tihi (a)

Har upptäckt vilken stor skillnad bara kultur kan göra.. väldigt intressant faktiskt
Iaf i mina ögon.
På flyget från Marocco till Bryssel
Satt det två Marockaner bredvid mig
En man och en Kvinna
Vi blev som en familj direkt
Mannen bjöd oss på Tuggummi
Och Kvinnan hjälpte mig med maten
Och när planet landa så applådera alla för flygresan.. dötrevligt!

Sen när man ska flyga från Bryssel till Köpenhamn
Var allt tvärtom
Satt bredvid en Gubbe/affärsman
Han var typ "kolla inte på mig" typen
Dösur
Allt var tyst hela resan, och när planet landa var allt lika tyst -.- Välkommen till norden! typ xD
Jag ska alltid göra världen lite roligare att leva i.
Det är bara att le
Det smittar av sig.
Nu... Sitter jag och längtar tills jag kommer fram :*

Inga kommentarer: