30 november 2010

Late hours for departure.


Family
Photos.
























I söndags tog vi familjefoton på självutlösning.. haha
Sen fick min syster för sig att vi skulle ta enskilda kort med, så hon tog på mig
Och resultatet vart väl.. ao sådär va xD
Min familj
Mitt eget kött och blod
Det jag har kvar
Är er
Det är något jag är stolt över
Och nöjd med.
Skulle aldrig kunna be om annat.
Jag älskar er något enormt mycket.
"This is no ordinary crush
If i have to i'd go halfway round the world
with the deep blue eyes and the magic smile
And though everything was moving
My whole world came to stop."

3 kommentarer:

Desireé sa...

jätte fina bilder verkligen! men du kuuuuunde ju lett lite :p höhö

angelica sa...

din fining! :D

angelica sa...

4 dagar kvar babe! Då jävlar <3 för övrigt är det du som är gullig :*