21 november 2010

I still hate sundays.

Det kommer alltid att finnas människor som vill sätta dit dig för något
Mitt råd till dig är
Skit i dom
Om dom mår bättre av att trycka ner andra
Låt dom göra det
Dom kan ändå inte trycka ner dig
Och där har vi livet
Människor med medkänsla
och förmåga att förstå utan att döma andra
Det är människor som man mår bra av
Man lär sig av sina misstag
Och jag har lärt mig
Att vissa människor
Ska man hålla sig undan ifrån.







Och det gör ont
Att vi inte varit vi på sistone
Jag skulle vilja segla tillbaka lite
Till då jag kände mig trygg i dina armar
Du är underbar, precis som du är
Jag fattar bara inte, varför det börja dala
Jag älskar dig.

2 kommentarer:

EmmaBring sa...

Glöm aldrig Sakina! Jag, precis som alla andra av dina riktiga vänner, finns för dig hela tiden!
Du är bäst! Kom ihåg det! BÄST! <3

angelica sa...

Riktiga vänner finns alltid där, oavsett hur dumt något blivit, eller hur illa saker och ting än är.

<3