14 september 2010

Höj volymen och låten ba

Nostalgi


Det känns som jag satt varje dag på repeat nuförtiden
Börjar bli ordentligt uttråkande

Dagen blev.... ganska uppochned vänd
Många tankar snurrar runt
Vissa nya
Andra som vägrar försvinna
Dock önskar jag att vissa tankar skulle försvinna
För då skulle vissa saker bli så mycket lättare
Känner irritation i mig som fan
Jag bubblar
Ilska
Jag är trött på människor (brudar och dess J**la skit)
fint folk vart tog ni vägen säger jag??
eller så försvann min pepp till det mesta
oddsen lutar ju ganska starkt mot mitt sista påstående
Usch
----------------------------------------------------------------------------
Snälla ring upp mig
Det skulle få mig att lysa.



Jo jag vet att jag är förvirrande
Skrämmande med ibland
Deal it
or Leave it.

2 kommentarer:

dannevn sa...

jag säger bara tack för idag (tis) <3 du så bra ska du veta!

Sakki sa...

tack sj <3