23 augusti 2010

upsidedown. how the fuck did this week happen? :O


(happyface ^^)

gate upp och gate ner
Jorå så har det varit för det mesta, kan inte ens räkna hur många gånger jag gått fram och tillbaka genom stan i helgen. hela veckan har varit omtumlande, but i reaaaally like it!

Träffat människor jag aldrig jag trodde jag skulle träffa, exempelvis har jag spenderat mycket tid med käraste Josie och Sofia. Mycket uppskattat säger jag.
Peppat på karuseller var sjukt kul.

Nya underbara människor har man med träffat på (:
Obeskrivligt mycket har gjorts denna vecka
I feel so fuckin alive!

Imorse skjutsade jag min bror till skolan, sen somnade jag om igen, vaknade klockan tolv och hämtade syster på hennes skola.

Sova var typ SJUKT uppskattat på länge.
Satt uppe och dygna så.. var uppe 36 timmar xD övertrötthet ftw.

kan ju lugnt säga att stan var ganska tom tre på natten.. hehe.
tack för bra stunder med Danne, och underbar utsikt från hennes tak.
Träffat sjukt saknade Carrå och gått marknaden medmycket underbart folk. :*


Summering= AWSM = redo för skolan.
**************************************************************************

Your twisting my mind, goin crazy bout it but i kinda like it.
Like you.

3 kommentarer:

kunglila sa...

tvåan, ska bli vårat år!

Sakki sa...

lätt som faen ! :D <3

dannevn sa...

Tack själv sakke! Skulle inte haft så roligt som jag hade om du inte varit med ! du är bra <3

o gate upp o gate ner var det minsann mycket av. O taket är nice. att vara ute på natten är mysigt faktiskt.

Älskar dig <3