17 juli 2010

Unessential

Sommarlovet är väldigt hektiskt har jag insett
Man ska vara överallt, man ska göra allt man har sagt att man ska göra
Man ska ha någon form av rutin som inte ens går att passa in med allt annat
Man ska tjäna pengar och jobba arslet av sig
Mitt i allt glömmer jag ibland vad sommar egentligen innebär
Just nu har jag blivit den där som bara tänker framåt
Som glömmer njuta av nuet, för det är det sommar handlar om
Att njuta, att stanna tiden, bara andas, och låta tiden bära dig vart den vill.
__..__

Jag har de senaste dygnen drömt hemska drömmar, då jag vaknar i panik
Jag önskar dom försvann
Jag önskar ibland att du försvann med
Trots att jag vet att jag inte kan ta farväl av dig
du kommer alltid finnas där
Det handlar om mina farhågor
Och rädslor
__..__

för du är ingen dröm
Du är min verklighet
och det är jag tacksam för
__..__

Did some changes again
makes me fresh
makes me stay
the way i am
/ sakki.

2 kommentarer:

Desireé sa...

Andas älskling, jag hoppas du uppskattar våra stunder iaf för det gör jag. Sanna ord, hemskt att du känner så men allt var så sant.
Älskar dig över allt annat min Nana, jag är din verklighet, nu och föralltid <3

Valentina sa...

Riktigt het bild måste jag säga :O