23 maj 2010

Im fading.. fading out


[i feel like a fool]

Hatet stiger fortfarande
Det skär inom mig
Jag skriker så jag får ont
Precis som den dagen
Då jag låg där
Men inte kunde röra mig
Jag trodde mina inälvor skulle hoppa ut ur mig
Jag ville ut
Bort
Smärtan jag inte kunde bära
Kan jag inte heller bära
Människor har slutat bry sig
Jag borde se det positivt
Me myself and i
Right?
Det enda jobbiga med det är
Inbördeskriget
Med mig själv
Förbered dig på stryk Sakki.
För delen av dig som hatar dig börjar växa sig större.
NoFearJustPain.

3 kommentarer:

Desireé sa...

väldigt bra gjort med bilden.

Anonym sa...

lámnar efter mig lite spár att jag har varit hár och lást,, váldigt fina bilder Sakina.. Duktig du ár med bilder.. massa kramar Gurry

Yasemin Berger sa...

Älskar bilden gumman! <3<3<3