18 maj 2010

I could really use a wish right now

Har någon något smärtstillande? För den här sortens smärta verkar inte vilja försvinna.

Jag varnade dig.
Men du lyssnade inte.

Fick en liten gåva idag, det uppskattades som fan, tack


Im not able to feel my heartbeats.
Vädret har varit äckligt idag
Påminde mig om många miljöer utomlands
Jag saknar det
Real bad.
För första gången på länge ser jag faktiskt fram emot något.
Något litet som ska uppskattas mycket.
För det är de jag lever för nu
De lilla i livet.
Step by step,
Day by day
Jag är redan hatad av alla
Släng iväg mig från denna stad

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag hatar dig inte, jag älskar dig! :) <3

Anonym sa...

Tänk, ja tänk om någonting jag sa kunde hjälpa?
Tänk om någonting jag gjorde spelade någon roll?
Tänk om du visste att jag bryr mig om dig, även om det är på håll, och alldeles utan att du ens märker det?
På avstånd, ser jag vad många andra inte ser..
Jag tror på dig, det finns något där, släpp inte taget...

Sakki sa...

om du bara förstod...