27 april 2010

they might say hi and i might say hey


Bilden får representera dagen
som har funkat jävligt bra
Efter skolan
Bestämde jag mig för att för en gång skull göra något
Därför drog jag med Anna-Sara och Martin till ica
Köpte glass
Satt och goa oss i kärleksparken!
soligt och blåsigt
Glassen var god
Därför gick vi in på ica igen och köpte mera
Sen på impuls beslöt jag mig för att följa med på Teater
En midsommarnattsdröm hette den
Rolig, bra, värd. Efter det på vägen hem, frågade några om jag ville hänka med till vasa
Jaa why not?
sitter man där och goar sej mera
bra dag
Jag gillar mina impulsiva drag
Livet går inte planera
Just face it




Planering är ibland värt,
idag har det gett mig saker att se fram emot (:
Fredag,
Mormor helg (:
= Bra

Best regards
~
$akki

Inga kommentarer: