23 februari 2010

Love lockdown.


jag ser ingenting

Helgen var till för att tömmas
Till för tankar att försvinna
Det är mycket som hänt
Jag hade inte ens föreställt mig det
Inte någonting
Speciellt inte tårar
Jag skönk i min egen falskhet
Dum nog att inte stå på marken
Tack för att du fällde mig med en duns
och för att du kallade mig fitta, hemsk människa
Det var mer än rätt
Nu är jag mig själv
inga mer lögner
Jag vet inte ens hur jag fastna där
Jag har aldrig varit den som ljuger
Rädslan gjorde mig svag
Det är den sämsta ursäkten
Det är brist på ansvar
vilket jag tänker ta nu
Därför fick du veta hela sanningen
Min största fiende
Har varit jag själv.
Förlåt
För allt.
I confess.







Being honest at the wrong moments
Sayin things that shouldnt be said
I regret some things
It's really stupid how things is
I don't really know what to belive
Time


I let it be.

1 kommentar:

Desireé sa...

Du är så fin i själen, göm och glöm inte det syster <33
Jag älskar dig!
Sanningen håller alltid, den kan göra ont men den är alltid det bästa. Förr eller senare kommer allt fram. Det är lögnen som gör sanningen värre att höra <3