14 december 2009

Fucking Rage






Bjuder på en FAIL bild :D
OCh mina FAIL muffins ;P
Älskling var här ikv och vi baka och myste =)
I'm sry i didn't Catch ur words but they were not real to me.
Though now that i think about it, i do belive you.
And im in love with you 2 <3
-
Det känns som att slå huvudet igenom ett fönster vore alldeles för enkelt.
Det känns som att slå sönder min gitarr vore för lätt.
Det känns som att springa in i väggarna och slå sig själv är alldeles för meningslöst.
Välkommen till ilskan.
Den växer
Den är på väg ut
Det värsta är
Att jag inte vet när eller hur.

2 kommentarer:

Desireé sa...

Din jävel! Jag fick ju inte ladda upp min favvopic :(:(
Puss på dig älskling <3

Skit i det där nu, varför ska du lägga ner din energi på nått så meningslöst ? Det finns ingen mening.
<3

Sakki sa...

puss på dig med <3


Det är inte vad du tror.
Jag skiter fullständigt i det.
Det här är annat.
<3