30 november 2009

Stop And Stare


( OneRepublic )


Måndag,
Desi har nu flyttat till Ingrid typ,
Lycka till!
Jag ska fixa min ipod till dig, det förtjänar du ^^ <3

Vi har fått en ny tjej i klassen som heter Emma
Och eftersom Sakke är bra på att faila så gör hon förstås det inför Emma.
Bra första intryck verkligen! xD
Carrå titta på mig som om jag verkligen var dum i huvudet.
Vilket jag verkligen var då så det var ju inte så konstigt, hahaha Dagens fail, verkligen!

Nu är jag klar med fakta till Bert Karlsson
Sitter och lyssnar på underbar musik!

Idag planeras det att plugga och kontvertera videos till min bby.

Kjam

2 kommentarer:

din nana <3 sa...

Puss på dig älskling <3
synd o berätta va de va du faila me då ;p höhö <33

Sakki sa...

ska ja, fan det går ju inte ringa till din mobil :( <3