25 november 2009

Oh good life



Good morgon Världen !


Känner att jag gjorde fel klädval idag, lär byta om när jag kommer hem xD
Har fått svårt att gå upp på morgonen nu så blir mera stressigt än vanligt..

Drömde att jag brytit benet inatt och var rullstolsbunden.
Det var ganska skönt faktiskt!
Fast det obehagliga var att jag inte visste varför jag brytit benet.

Försöker komma på vad jag ska göra nu på svenskan men vi är så ambitiösa så vi ligger jävligt bra till redan ;)

På eftermiddagen har vi matte prov,

Sen gitarr

Sen New Moon (igen) med Älskling, Lisa och Danne :)
Sen sover förhoppningsvis min bby hos mig inatt
Då ska hon få major massage från mig ^^


OneRepublic- Good Life
Nya Knarket

Just like feelings, they change like the music.

2 kommentarer:

Desireé sa...

Puss på dig <3
Din massage kmr rädda mig för nu e de illa xd :(

Sakki sa...

i will save you girl ;) <3

puss på dej med <3