15 november 2009

It knock's you down



Åh jag har sagt det så många gånger, jag säger det igen
Söndagar är inte mina dagar.
Confusing as hell.

I don't like to think negative.
But sometimes brain chooses to do that anyway.
It will go away.
If im not made for you, then why does my heart tell me that i am?
Sov hos malin igår, vi myste som fan och kolla på två filmer.
Innan det var vi i bowlinghallen och kasta lite klot.
Tack förde!
Snart ska Inez åka hem till Boxtorp igen. tack för helgen syster<3
Får se vad jag hittar på sen.
Ångest
I will love you all my life.

3 kommentarer:

Danne sa...

Mysigt med bowling ju! =D

Anna Brink sa...

Jag och Johannes hade jättekul med er!! :D <3
Laserdome nästa gång!

Sakki sa...

Anna: ja Lätt Laserdome! då Blire revansch!<3 det var jättekul!
Danne: aa supermys! =)