08 november 2009

Cause loving u was all i ever had


I fredags, då alla lampor var släckta, hände något jag aldrig trodde jag skulle få uppleva igen. Exakt likadan soffa, exakt likadant bord. Jag kunde se hur soffan framför mig bytte färg till det mörka röda. Jag kände av din närvaro. I soffan fick jag spendera natten. Nära dig.
jag skulle göra mycket för att få känna så igen. Snart är jag redo för dig igen. Du är den enda som får mig att hålla styrkan uppe. Du är den enda som får mig att vilja leva.

Idag är det fars dag. Ska spendera dagen med min syster.
Jag tänker på dig. Du kunde inte hantera din kärlek. det kan inte jag heller. Jag lider med dig precis som du lider med mig. Jag är inte den bästa nej och jag tror att du är beviken på mig. Hon älskade dig högt och det gör hon fortfarande, du var lyckligt skattad. Jag saknar dig, grattis på fars dag pappa.



Jag känner mig tom, samtidigt överfull. Idag är en dag då jag vill försvinna från jordens yta. Det är så mycket jag vill göra åt saken. Man jag kan inte, sitter i tystnad skrikandes inombords.

Inatt kommer bli en natt med obehagliga drömmar. jag vet det.


Tack för igår, du vet vem du är

Inga kommentarer: