27 oktober 2009

Just some hmmm.





jag är väl skyldig dej en ursäkt för denna bild i guess
Allt jag ber dej om är en enda tjänst?

just one favor?

men nej

du kan inte ens lägga ner lite tid till det

Och ja vem visste att den här bliden skulle visa sej att bli sann?

Ibland kan saker och ting bli komiskt

Nästan skrattretande

Nej jag ångrar inte att det är som det är nu.

Det enda jag ångrar

Det är att jag lät mig själv tro att du var annorlunda.





.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.







Att tänka på Fredagen gör mig glad, varm, förvirrad och mycket mer
Aldrig i hela mitt liv kunde jag ha fantiserat om dig och mig i mörkret.

"Play secretary I'm the boss tonight and you don't give a f*** what they all say right?"


Kanye




Jag vet inte vart världen är påväg

Inte heller vart jag är på väg

Det är en ny väg jag har valt

Den har bara börjat

Uppförsbackar följer

Nedför med

Dags att göra sig redo

För en förändring

Som kanske kan göra mig gott

Inga kommentarer: