07 juni 2009

You know i've been There myself, so don't act like i don't understand.






Jag Vill Inte.
Jag vill inte går till skolan imorron
Jag vill inte gå på fest
Jag vill inte må så här
Jag vill inte ha ångest över min kropp.
Jag vill inte känna mig onormal och tjock
Jag vill inte känna mig obekväm i normala kläder
Jag vill inte vara nervös och stressa bara för en fest
Jag vill inte vara jag.
Jag vill inte vara den dåliga
Jag vill inte att du ska lämna mig
Jag vill inte ens läsa dina sms för jag vet att inte ett enda är positivt.
Jag vill inte se ut som skit i dina ögon
Jag vill inte att det ska vara så
Jag vill inte att sommaren ska ta slut
Jag vill inte ha mer förändrig fast jag vet att det ska ske.
Jag vill inte leva olycklig igen.
Jag vill inte känna att jag inte vill.
Mycket jag vill inte.
Men jag vill verkligen inte mer. inte något.
Allt hopp bara försvann.
Min omgivning kommer försvinna inom kort
Den jag Älskar och Avgudar försvinner inom kort.
Vad ska jag se fram emot?
Det finns ingen sommar att se framtiden i.
Lika försluten som början skall jag åter bli.


Helgen har gått fort. inget som jag vill kommentera om just nu.

Inga kommentarer: