09 juni 2009

confused

Ska åka till brevik klockan fem.
Mopedprov innan runt 2 ellr 3

Jag kan bara inte fatta det.
Hur många tårar jag en fäller
Kommer jag fortfarande inte fatta
Kanske är jag dum i huvudet
Eller så spelar kärleken mig spratt.
Jag fattar inte att det är över.
Och jag fattar inte varför
Varför du vill det här?
Det är över och du vill inte ha mig.
Du som sa att det var vi förevigt.
Den enda jag någonsin litat på
har svikit mig
Den enda jag älskat
Min första kärlek
Den som alltid kommer finnas i mig vare sig jag vill eller inte.
Jag vill inte känna så här
Jag vill inte vara kär.
Om jag inte var det kanske jag hade kunnat vara lika iskall som du.
Men det kan jag inte.
För i min värld finns bara du.
Och nu finns det inget du
Alltså har jag ingen värld.
Jag fattar verkligen inte.
Du är det bästa som någonsin hänt mig och nu försvinner du.
Det är något fel på mig.
Dom bästa innan försvann ju oxå ellr hur?
Ingen står ut.
Jag är för komplicerad för livet.
Kör in mig på psyk innan det är försent.
Jag är allergisk mot kärlek och tankar.
Jag ska aldrig komma någon nära igen.
Vill inte skrämma någon.
gud vad jag är hemsk,..
kan inte skriva mer ...
panik..

Inga kommentarer: